Мета :закріплювати знання про букву ї та її звукове значення, вміння виконувати звуко-буквений аналіз слів, відновлювати слова з пропущеними буквами, складати речення, працювати з ребусами; повторити складову будову слів; учити відгадувати загадки;
розширювати словниковий запас першокласників; розвивати мовлення учнів, вміння відповідати на запитання, працювати колективно, самостійно; виробляти навички читання складів, слів з буквою «ї»; розвивати увагу, фонематичний слух; виховувати любов і повагу
до рідного краю, культурної спадщини;
виховувати уважність, спостережливість, бажання пізнавати нове, культуру мовлення.
Обладнання: паровоз; вагончики, на яких є кишеньки; картки із завданнями; малюнки із зображенням їжака, природи рідного краю, фоторяд – краєвиди Києва; завдання для читання «сходинки», аналітико-синтетичні вправи; каса букв; таблиця для складання складів;
фішки для складання звукових моделей слів; зразок друкованої букви Ї ; підручник «Буквар. 1 клас»; мультимедійна презентація до уроку, відеозапис «Пісня паровозика»; комп’ютер.
ХІД УРОКУ + презентація див. тут
І. Організаційний момент
Любі діти, у наш клас
Завітали люди щирі.
Привітаймо в добрий час
Гостей усмішкою й миром.
Хлопчик. Ми раді вам, люди добрі. Ми щиро вітаємо вас!
Дівчинка. І запрошуєм ласкаво на урок читання в клас!
|