ПЛАНУВАННЯ САМООСВІТИ ВЧИТЕЛЯ
Науково-методична тема, над якою працює вчитель
ІГРОВА ДІЯЛЬНІСТЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЯК ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ
(можна створити у вигляді таблиці)
№ Назва статті, книги Автор Місце і рік видання Коротка анотація,де використовувалась Примітки
1 ."Як визначити творчі здібності дитини" В. І. Барко, А. М. Тютюнников "Як визначити творчі здібності дитини" -Київ. Видавництво Україна, 1991 Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК»
Викор. під час підготовки до виступу на пед. раді школи
2. Шляхи ефективного навчання творчих школярів Дунець Інна Василівна http://osvita.ua/publishing/urok/
3 "Як читати людину" М. Салем Харків, 2008 Методичні рекомендації містять теоретико-методологічний і методичний матеріал щодо соціалізації дитини та учнівської молоді.
4 "Сучасний урок" В. Д. Шарко Київ, 2007 Урок в сучасній школі повинен носити творчий характер. Тому і сам вчитель повинен знаходитись у стані безперервного пошуку та творчого горіння, вивчати найкраще в досвіді передових педагогів, самому шукати можливі, більш ефективні підходи пояснення нового матеріалу і повторення вивченого матеріалу.
5 Алгоритм підготовки вчителя початкових класів до уроку читання
Новікова Л.І. вчитель початкових класів вищої категорії http://lschool4mo1.ucoz.ru/ Ознайомлення з твором і перевірка розуміння прочитаного створюють ґрунт для подальшого поглиблення його розбору, який здійснюється різними шляхами для досягнення кінцевої мети: виробити навички вдумливого читання тексту.
6 Перспективний план роботи вчителя початкових класів Вчитель початкових класів Чудак Марія Сергіївна Зразок плану роботи на 5 років поетапно
7 СОЦІАЛІЗАЦІЯ ШКОЛЯРА ЯК ПРЕДМЕТНА ТА КЛЮЧОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ. ТКАЧ ЛІЛІЯ АНАТОЛІЇВНА
Макіївська школа № 62 09http://www.yrok.net.ua/load/dovidnik_vchitelja/metodichnij_poradnik_fajli/osnovni_etapi_socializaciji_osobistosti/13-1-0-4984 Практичні поради статті використані у роботі
8 Вправи та ігри для розвитку творчих здібностеймолодших школярів
(методичний посібник-збірка) Терепа Людмила Михайлівна Вчитель поч..класів Спеціаліст вищої категорії Старший вчитель Управління освіти виконавчого комітету Шепетівської міської ради
Сайт методичного кабінету Завдання викор. На уроках, під час індивідуальної роботи
9 В. Сухомлинський про розвиток творчого мислення в учнів молодшого
шкільного віку Оксана Лоюк Інтернет-ресурси
10 АКТИВІЗАЦІЯ ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ Бочарова Т.М. ТАВРІ ЙС Ь КИ Й ВІСНИК ОСВІТ И. – 2013. – №1 (41) У даній статті акцентовано увагу на важливості активізації творчого мислення молодших школярів у процесі навчання.
ПЛАН САМООСВІТИ ВЧИТЕЛЯ
№ з/п Зміст Форма самоосвіти Термін роботи Відмітка про виконання
1. Вивчення нормативних документів
1. Опрацювати нормативно-правові документи щодо викладання навчальних предметів у початкових класах
в 2015 /2016 н.р. Ознайомлення з інформаційними збірниками МОН, періодичними виданнями Протягом навчального року
2. Про вимоги до викладання в 1класі Інформаційні збірники, сайт МОН Вересень
3. Інструкція з ведення класного журналу учнів 1-4-х класів загальноосвітніх навчальних закладів
Інформаційний збірник наказів ; сайт МОН Вересень
4. Про зміни до нових навчальних програм Накази, сайт МОН Серпень-вересень
2. Теоретична підготовка за фахом
1. Опрацювати додаткову науково-популярну літературу для підготовки теоретичного рівня з інформатики Поглиблена підготовка до викладання курсу інформатики Протягом навчального року
2. Робота над власною методичною проблемою та її втілення відповідно до власного етапу
Доповідь на МО Протягом 2015 /2016 н.р; 2016 /2017 н.р.
3. Підготувати матеріали на засідання методичного об’єднання Доповіді, презентація , ділова гра на МО
3. Методична підготовка
1. Розробка конспектів уроків з української мови /навчання грамоти Поглиблена підготовка до уроків Протягом навч. року
2. Опрацювати літературу з методики викладання Систематичне читання методичної літератури та фахових видань
3. Розробити та провести показовий урок, виховні заходи. Показовий урок, заходи До 27. 05. 2016
4. Оволодіння методикою аналізу і способами узагальнення передового досвіду Відвідування семінарів,
конференцій, вебінарів
5 Освоєння методики дослідницької діяльності (метод проектів) Відвідування заходів , оформлення колективного проекту
4. Педагогічна підготовка
1. Опрацювання та підбір раціональних форм та способів засвоєння та збереження інформації Робота з періодичними виданнями, інтернет-ресурсами
2. Шляхи підвищенняефективності уроку Відвідування семінарів вчителів, робота з педагогічними сайтами
5. Психологічна підготовка
1. Опрацювувати літературу з психології Робота з періодичними виданнями, навчально-методичною літературою
2. Опрацювати літературу щодо різних форм роботи з обдарованими та слабовстигаючими учнями. Робота з періодичними виданнями, навчально-методичною літературою
6. Робота над проблемою школи
Створення оптимальних умов для формування соціально адаптованої особистості
1.Соціалізація дітей та учнівської молоді в сучасному освітньому просторі
Робота з періодичними виданнями, навчально-методичною літературою
2.Створення оптимальних умов для формування соціально адаптованої особистості Можливості методу проектів
Робота з періодичними виданнями, проектна діяльність з учнями і батьками
3. Розвиток навичок мобільності учня засобами читання та розвитку мовлення Робота з періодичними виданнями, навчально-методичною літературою.
Відвідування уроків вчителів, участь у педагогічних нарадах, роботі ШМО
4. Інклюзивне навчання: нові аспекти, індивідуальні програми. Робота з програмами, навчально-методичною літературою
|