Середа, 16.07.2025, 22:36
Сайт вчителя початкових класів Іванченко А. В.
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Теги
Свята
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 5
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2014 » Листопад » 01 » Психолого-педагогічна характеристика класу
19:52
Психолого-педагогічна характеристика класу

                                             

І. Загальні дані про класний колектив.

У 4 класi навчається 13 учнiв, з них: 3 дiвчаток i  10 хлопчикiв.

З них 6 учнів: …..(прізвища та імена учнів) 2004 року народження; 7 учнів - 2005 р.н.

З ді­тьми працюю   з  1  класу  ( з 1 вересня 2011 року). За  цей період склад колективу не змінювався.    Клас вiкової норми з групою iнтелектуальних дiтей.

 ІІ. Коротка характеристика особливостей сімейної ситуації дітей.

 Бiльшiсть дiтей у класi з повних благополучних сiмей, де обоє батькiв виховують дитину; проте є сiм’ї, де вихованням дитини займається тiльки мати або бабуся. 5 багатодітних сiмей, де діти зростають у сприятливому психологічному кліматі.

Особливої уваги потребує сім´я братів …: тут дуже низький рівень психолого-педагогічної освіченості; санітарно-гігієнічні умови життя багатодітної кризової сім´ї не відповідають нормі. Діти потребують значно більшої уваги з боку батьків.

Більша частина батьківського колективу зацікавлена в організованості класного колективу, у високому рейтингу навчальних досягнень своїх дітей, а тому є активними учасниками навчально-виховного процесу в школі.

ІІІ. Зміст і характер навчальної діяльності.

Показники успiшностi у класi такi:
•7  учнiв iз достатнiм рiвнем навчальних досягнень  (прізвища та імена учнів);
•5 учнiв iз середнiм рiвнем навчальних досягнень   ;
• 1 учень iз початковим рiвнем навчальних досягнень (…) , що зумовлено  особливостями психо-фізіологічного розвитку дитини (за висновком медико-педагогічної комісії це учень з особливими освітніми потребами). … має низький рiвень розвитку пам’ятi, дрібної моторики рук, погано читає, мало працює над собою. Це також зумовлено  вiдсутнiстю постiйного нагляду з боку батьків. Дiти часто не виконують домашнiх завдань, а на уроках не мають найнеобхiднiшого - ручки, зошита тощо.
       Бiльшiсть дiтей має високий навчальний потенцiал i хорошi здiбностi до навчання.

    Труднощi пiд час вивчення окремих предметiв мають (прізвища та імена учнів).
       Дисциплiна на уроках переважно  задовiльна. Такi учнi, як: ... не завжди дотримуються правил поведінки. (прізвища та імена учнів) не мають стійких мотивацiй до навчання, звiдси — невмiння долати труднощi в навчаннi.

Стосунки мiж учнями класу загалом дружнi й доброзичливi. Протягом року не було випадкiв суперечок чи непорозумiнь мiж хлопцями й дiвчатами. Хоча деяким учням (…)  треба бути ввiчливiшими й стриманiшими між собою та у відносинах зі старшими.

Решта теж потребує допомоги: трапляються випадки заздрощiв або надмiрної образливостi. У стосунках мiж ними треба заохочувати прояви спiвчуття, поступливостi, взаємоповаги.

Учнi класу не  досить згуртованi. На вiдмiну вiд непоганої органiзацiї справ iз власної iнiцiативи, вони часто байдужi й пасивнi до загальношкiльних справ або добродiйних акцiй. Необхiдно розвивати почуття вiдповiдальностi. Особливу увагу потрiбно звернути на мовлення учнiв, яке потребує корекції спеціалістів,  часто засмiчене брутальними словами.

Дiти класу активнi, люблять i вмiють виконувати рiзнi доручення. Упродовж року ми всiляко пiдтримували рiвень громадської активностi, зацікавленостi життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мiкроклiмату в колективi. Це добре позначилося на успiхах дiтей у навчаннi. За час навчання у школі  ми досягли успiхiв у вихованнi таких якостей, як iнiцiативнiсть, чеснiсть, акуратнiсть, вiдповiдальнiсть за власнi вчинки.
      Колектив класу дiяльний, живий, енергiйний. Більшість дiтей проявляють себе надзвичайно активно в життi колективу.
       Є діти з високим рiвнем тривожностi, напруженостi. Вони вiдчувають себе незахищеними вiд негативного впливу дорослих i товаришiв.
        Загалом стосунки у класi товариськi, толерантнi, приятельськi. Дiти можугь органiзовувати самостiйно справи, пiдтримувати одне одного й допомагати в критичних ситуацiях. Але повного порозумiння мiж дiвчатами та хлопцями немає (є випадки заздрощiв, образливостi, амбiцiйностi).     

У стосунках мiж дiтьми мало спiвчуття, теплоти, галантностi, терпимостi до помилок товариша. Не всi учнi проявляють стриманiсть у стосунках зi старшими, вчителями, не всi цiнують фiзичну працю, зокрема обслуговуючого персоналу.

 Тому з допомогою батьківського впливу необхідно продовжувати навчання і виховання учнів, прививати навички самообслуговування, вміння об’єктивно оцінювати свої вчинки, контролювати емоції, навчити поважати один одного, бути толерантними,уважними, дисциплінованими.

 

Переглядів: 13373 | Додав: ІАВ | Рейтинг: 3.0/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Кошик
Погода
Пошук
Календар
«  Листопад 2014  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Архів записів
Друзі сайту
Перша сходинка школяра
  • Official Blog
  • uCoz Community
  • FAQ
  • Textbook
  • Copyright MyCorp © 2025